PLAYGROUND!
Vi gjentar suksessen fra ifjor.
For andre gang har vi gleden av å ønske velkommen til FFO-avslutning på Playground på Forus, tirsdag 16/6.
Her får vi prøve oss på forskjellige aktiviteter. Vi leker, klatrer, skater, scooter og hopper fra 14-16. Så kan/må barna hentes på Forus.*
Vi møter som vanlig på Hinnahuset. Koser oss med pizza eller grillmat, Før vi sykler, kjører og busser til Forus.
Det blir en egenandel på kr. 235,- for å dekke inn billetter til buss og playground. Samt Pizza/grillmat.

- Viktig at alle organiserer seg med henting/retur etterpå.*
- Ha med lett treningstøy.
- Vi får låne sikkerhetsutstyr, hjelper, scootere mm.
- Vi deler inn i 3 store grupper – som tildeles 1/3 tid på hver aktivitet.
- Instruktører fra Playground er med.
- Trenere fra FFO er med.
- Dersom noen foresatte ønsker å være med – er det helt topp.
- Ha med egen drikkeflaske. Fylt med vann. Man blir tørst!
- Ingen går og kjøper noe i kiosken under aktivitetene,
- Alle SKAL henge klær og sette sekker ryddig langs veggen i garderobegangen.
KORT PRESENTASJON OVER AKTIVITETENE:


